Je spreekt jezelf tegen. Je bid niet zeg je eerst, en daarna wel?
En leer te accepteren dat iedereen op zijn eigen manier bid. Als jij met je ogen dicht bid, is dat voor jou een goede manier. Een ander wil misschien met open ogen bidden.
Het maakt niet uit hoe, als je het maar met liefde doet
Je spreekt jezelf tegen. Je bid niet zeg je eerst, en daarna wel?*
En leer te accepteren dat iedereen op zijn eigen manier bid.* Als jij met je ogen dicht bid, is dat voor jou een goede manier. Een ander wil misschien met open ogen bidden.
Het maakt niet uit hoe, als je het maar met liefde doet*
Ik bid niet, maar wanneer ik een dienst offzo bijwoon dat zet ik me handen wel bij elkaar. Vroeger ging ik wel bidden en deed ik me ogen dicht.
Ik hoef niks te accepteren, alleen als ik dat zelf wil. Trouwens het was een vraag, ik heb niet gezegd dat ik het niet accepteer! Vroeg me alleen de reden.
Wat voor zin heeft bidden als je niet goed leeft. Er is iets hogers dan de waarheid kennen dat is naar de waarheid leven.
Hoe zou je volgens jou naar de waarheid moeten leven?
Bewust zijn van de waarheid en daar na leven.
Dus niet hechten aan matriele zaken, je innerlijke/geestelijke ontwikkelen, plichten vervullen, rechtvaardig leven...
Het leven tegenwoordig is zo oppervlakkig heb ik het idee. Mensen staan zich naar mijn mening te weinig stil bij de essentie, of hebben daar geen tijd voor.
Dus niet hechten aan matriele zaken, je innerlijke/geestelijke ontwikkelen, plichten vervullen, rechtvaardig leven...
Het leven tegenwoordig is zo oppervlakkig heb ik het idee. Mensen staan zich naar mijn mening te weinig stil bij de essentie, of hebben daar geen tijd voor.
Tijd heb je nooit, die maak je!
Wat versta jij onder de waarheid dan? Als je je daar bewust van moet zijn, moet je eerst weten wat de waarheid is.