Maybe dom van me ondanks dat ik hier al zo lang ben, maar ik weet nog altijd niet hoe ik nou meer mensen tegelijk kan quoten als ik dat wil, ik reageer dan meestal voor elk iemand die ik quote afzonderlijk, maar dat staat zo stom als je kijkt naar wat je gepost hebt, dan zie je je eigen reactie wel meer keren onderelkaar, nodeloos dus als het gemakkelijker in 1 keer kan :wink: wie geeft me de tip? alvast bedankt :rose:
Dan moet je als je iemand quote die reply in een nieuw venster openen. Dan heb je je eerste quote. :) De volgende moet je vanuit het eerste venster opnieuw quoten, maar dan gewoon zoals je normaal quote in hetzelfde venster. Nou, dat gequote stukje kopieer je! En dat plak je in dat andere venster wat je geopenend onder die andere quote! :D
Maybe dom van me ondanks dat ik hier al zo lang ben, maar ik weet nog altijd niet hoe ik nou meer mensen tegelijk kan quoten als ik dat wil, ik reageer dan meestal voor elk iemand die ik quote afzonderlijk, maar dat staat zo stom als je kijkt naar wat je gepost hebt, dan zie je je eigen reactie wel meer keren onderelkaar, nodeloos dus als het gemakkelijker in 1 keer kan :wink: wie geeft me de tip? alvast bedankt :rose:[/b]
Originally posted by Sheela@ Maybe dom van me ondanks dat ik hier al zo lang ben, maar ik weet nog altijd niet hoe ik nou meer mensen tegelijk kan quoten als ik dat wil, ik reageer dan meestal voor elk iemand die ik quote afzonderlijk, maar dat staat zo stom als je kijkt naar wat je gepost hebt, dan zie je je eigen reactie wel meer keren onderelkaar, nodeloos dus als het gemakkelijker in 1 keer kan :wink: wie geeft me de tip? alvast bedankt :rose:
Originally posted by Sheela@ Maybe dom van me ondanks dat ik hier al zo lang ben, maar ik weet nog altijd niet hoe ik nou meer mensen tegelijk kan quoten als ik dat wil, ik reageer dan meestal voor elk iemand die ik quote afzonderlijk, maar dat staat zo stom als je kijkt naar wat je gepost hebt, dan zie je je eigen reactie wel meer keren onderelkaar, nodeloos dus als het gemakkelijker in 1 keer kan :wink: wie geeft me de tip? alvast bedankt :rose:
Originally posted by Sheela Okay tot zover snap ik t maar het lukt me niet zo goed, omdat ik niet meer weet hoe ik een gequote stukje moet copieren? T enige dat ik me nog weet te herinneren is dat je twee toetsen moest indrukken ofzo, en dan het geheel met je muis \"blauw\" moet maken en het ergens anders bijv. in het eerste venster weer tevoorschijn kunt toveren, maar hoe...? ( ik weet het domme vragen bestaan niet :oops: maar toch.. :wink: )
Kopieren doe je toch met je rechtermuisknop?
Tis geen domme vraag...et duurde ook een tijd voordat ik doorhad hoe et moest :wink:
Originally posted by Sheela Okay tot zover snap ik t maar het lukt me niet zo goed, omdat ik niet meer weet hoe ik een gequote stukje moet copieren? T enige dat ik me nog weet te herinneren is dat je twee toetsen moest indrukken ofzo, en dan het geheel met je muis "blauw" moet maken en het ergens anders bijv. in het eerste venster weer tevoorschijn kunt toveren, maar hoe...? ( ik weet het domme vragen bestaan niet :oops: maar toch.. :wink: )
1. Selecteren: Met de linkermuisknop en dan scrollen, of met Shift+pijltjes
2. Kopieeren: Ctrl+C of met de rechtemuisknop klikken en uit het menu kiezen dat verschijnt
3. Plakken: Ctrl+V of met de rechtemuisknop klikken en dan uit het menu kiezen dat verschijnt
Ongedaan maken: Ctrl+Z of met de rechtemuisknop klikken en dan uit het menu kiezen dat verschijnt
Je kan dit ook allemaal doen vanuit de taakbalk bovenaan via "bewerken".
Succes ermee. We zien je meervoudige quotes vol verwachting tegemoet... :)