Bollywood wordt deze laatste paar dagen bezig gehouden door een uitspatting tussen Shahrukh Khan en Salman Khan, tijdens het verjaardagsfeestje van Katrina Kaif. Salman Khan was zo lief genoeg om een verjaardagsfeest voor zijn vriendin te organiseren, maar het feestje liep niet gelukkig af voor Katrina.
Volgens verschillende berichten hebben Salman en Shahrukh een uitspatting gehad in de late uurtjes van het feest.
Volgens berichten begon het allemaal nadat Salman Khan, Shahrukh Khan had gevraagd om een gastrol te spelen in zijn broer, Sohail Khan´s, nieuwe productie ¨Main Aur Mrs Khanna¨, maar Shahruk weigerde het voorstel en was er niet vriendelijk over. Salman was beledigt en verrast van Shahrukh´s arrogantie. Hij begon over hun TV shows, want Shahrukh Khan kan misschien wel een superster status hebben, maar zijn TV show, ¨Kyaa Aap Paanchvi Pass Se Tez Hain¨, is nog steeds een flop, terwijl ¨Dus Ka Dum¨, de TV show van Salman Khan iedere week weer een hit is.
Er wordt gezegd dat het daarna pas heel erg werd en dat Aamir Khan de twee weer moest kalmeren.
Deze berichten (en nog veel meer speculaties) gaan al bijna een week rond in de Bollywood scène, met zelfs berichten dat Bollywood in tweeën is gedeeld door deze ruzie.
Ik heb er voor gekozen om hier niks over te schrijven omdat ik geen bevestigingen of reacties van allebei de hoofdrolspelers van het incident heb gehoord. Ik wil namelijk geen roddels printen zonder enige waarheidsgehalte, maar ik wil jullie gewoon Bollywood nieuws brengen zoals het echt is.
De reden waarom ik er vandaag wel over schrijf is, omdat Salman Khan een reactie heeft achtergelaten op zijn persoonlijke blog,
www.duskadum.blogspot.com
Zo zegt de acteur zelf;
¨De komende paar dagen zullen jullie heel veel s**t over mij lezen, heel veel. Lees maar door maar reageer er niet op. Lees maar alle negatieve berichten, en blijf doorlezen totdat ze moe worden van het schrijven. Iedereen moet dit meemaken, maar het duurt nooit lang. Ik zeg altijd, zie er goed uit, voel je goed en doe wat goed is, dat is alles.¨
Salman was ook van mening dat je je moest gedragen alsof er een boze hond achter je auto zat.
¨Je stopt ook niet de auto om terug te blaffen naar de hond. Dat doe je gewoon niet! Er is geen punt om dat te doen, dus kies ik er ook voor om geen reacties te geven op deze berichten. Ik heb hier geen tijd voor. Ik begrijp honden ook helemaal niet, behalve mijn twee honden, Myson en Myjaan.¨ aldus de acteur over deze laatste berichten.
Misschien dat Shahrukh Khan ook een reactie wil geven, of misschien weer niet, maar we kunnen er wel zeker van zijn dat de paparazzi journalisten nogmaals van alles hebben verzonnen om hun berichten interessanter te maken.
Nejla Karatas
Lees meer...